nvnbzkrt yalanci sancilardandir canim ama gerçeğe dönmeside yakindir benim o jaftalarda enfeksiyon var diye hep geri gonderdiler agrilarim olurdu enfeksiyondan olur dediler serum taktiktan 2 saat sonra yine ayni agrilarla hastaneye gittim meger 2 cm acilmam varmisti dikkat et canima grilarina duzenli sekilde kasilmalarin baslarsa su yada kanaman olirsa git bekleme