Aleynaa09 maalesef çözüm yok canım. Ben aç kalınca kusuyordum, tokken de kusuyordum sanırım ama geçiyor biraz daha sabır. Inan uykumdan uyanıp kusardim tuvalette ölücem ben diyodum şimdi 36 haftaligiz keşke tek sıkıntı kusmak olsa 😊 kıymetini bil eller ayaklar sis, hava feci sıcak biz daha çok hissediyoruz, yatakta dönmek bile mümkün değil 😁 ne güzel şeyler anlattım dimi ama annelik ne olursa olsun harika bir duygu 💕