Asya1314 spinall bn 17 gün önce doğurdum çok rahattı belden iğne vurdular çok acımadı bi anda ayaklarım uyuştu sonra doktor geldi 3 4 dk sonra başımdaki hmşireye noluyo dedim bebeği çıkardı dedi birden ağlama sesi geldi doktor gösterdi hemen sonra temizleyip yanağıma getirdiler çok güzel bi histi bunlar olurken uyumak istemezdim öyle hiç bişy hissetmiyorsun acınçekiştirme fln olmuyo sonra odaya geçtim bebeğimde geldi rahattı yani baş ağrısıbel ağrısı olur dediler hiç biri olmadı ilk yürüme biraz zorlu ama geçiyoo