Iremnurr18 İsmini görünce direk yazmak istedim :) ben istanbulda ablasına Dr . Ayşe solaroğluna. gidiyorum Emin ol ki Mine hanımda çok iyi bir doktor kütahyada görev yaparken bi kaç arkadaşım kendisine gitti çok memnun kaldılar. Abla kardeş harika doktorlar :) Hem çok naif hem çok ilgili bi doktor tereddüt etmeden gidiniz 🥰🥰🥰