Prenses21 Benim hep agrim oldunda ilk belden sonra hafif kasiga vurup kalcama geciyo suan belim ve kalcam cok agriyo kasiliyorum kipirdayamiyorum sanci boylemi 3 cm aciklim vr ama anlamadim oglum cok nazlaniyo gelse artik yoksa suniyle alicaklar
Esraali Prenses21 vurur tabi bele karna kasıkalra bacaga ben hep bel agrısı ile doğurdum Allah bir nefeste doğursun
gizemdogan Prenses21 ben bel ağrısı şikayetiyle doktora gittim 6 cm açılmış doğum başlamış dedi 😂 kontrole gittim oğlumu aldım döndüm 🤭
Prenses21 Esraali suan tam anlattin gibiyim bel kalca bacak ama agrim tek sol tarafimda ve cok kasiliyorum
Prenses21 Esraali duan edin cogalsin dogurim lutfenn suan hafif galba bn suni istmiyorum 39 haftaligim
Esraali Masal53 herkeste olmaz mesela bende sadece bel agrısı vardı kiminin karnına kasığına vurur değişir yani
Esraali Prenses21 evde dolaşın ama yanınızda biri olsun merdiven cıkın inin squat yapın ve sakin olun her türlü gelecek rahat girin suyunuz gelirse anında gidin
Prenses21 Esraali smdi lavobaya gttim sildimde sari akintiyla gelen kıl gbi kahverengi bisey vr incecik
Esraali Prenses21 nişan gelmiş 🥰🥰cok iyi belki de akşama dopurursnz dikakt edin suyunuz gelirse anında gidin