10 lu ve 5 li hastane çıkışı yeterli aslında yinede siz bilirsiniz. Kendiniz için 2-3 takım gecelik yada pijama takımı,depend,emzirme atleti yada sütyeni, terlik, humana süt arttırıcı çay koydum, pişik kremi, lansinoh göğüs kremi, tarak,şampuan,isteğe bağlı makyaj malzemesi koyanda var, yelek yada şal, çorap. Ben bütün herşeyi koroplast fermuarlı torbalara koydum bebek-anne-ihtyaç malzemeleri olarak ayrı ayrı hurçlara koyup valize öyle yerleştirdim. Bebek için ayrıca alt açma örtüsüde olsun. Benim kendi hastane çantam bu şekilde