_gmzenur_ ben de cumartesi günü diye burada özel bi hastanenin aciline gitmiştim kan vermeye. Hemşire sonucu verirken bakıp hayırlı olsun ama bi de doktor beye gösterin dedi. Doktor olacak adam da şöyle bi göz ucuyla bakıp bu değerle dış gebeliktir bu dedi. Yanımda kız kardeşim vardı eve gelene kadar ağladım, eşim çalışıyodu panik olup izin aldı eve geldi başka hastaneye gittik. Çok şükür hiç de dış gebelik falan değil 14. haftadayız. Bazı doktorlar, hemşireler - yaptıkları işe saygım sonsuz ama- insanlıklarını kaybetmişler… Siz işinizi ferah tutun Allahın izniyle her şey güzel olur inşallah