History86 ben medar Ertan zan beye gidiyorum çok memnunum fakat yeni yapılaan kadın doğum hastanesi çok aklımı karıştırıyor orada özel oda varmış diye duydum gidip soracağım 250₺ tek kişilik oda ve pilates odası felan mevcutmuş bilmiyorum ne yapacağım..özelde doğurmayı sadece bu duyguları yalnız yaşamaktan korktuğum ağlak bi insan olduğum için istiyorum devlette yanıma giremicek olması üzüyor