Nehir-Poyraz Candan_35 anladım canım benim yumurta takibini doktor yapmadı ben ovulasyon takibi yaptım tuttuda ama kimyasal oldu hep bakalım bu sefer biişi vercek mi
Candan_35 Nehir-Poyraz Rabbim hayirli zamanda nasip etsinn saglikla inşallah kuzum 🤲ben hamile kaldigim ay kiviyle ananas cok yemiştim ananas tutunmasını sagliyomus diye duymustumm.
Atlans Nehir-Poyraz canım kimyasal gebeliklerinde ne zaman regli oldun genellikle. Ben hala regli olamadım.
Nehir-Poyraz Candan_35 bende avakado diye biliyorum araştırayım bi o zaman canım teşekkür ederim inşallah bende güzel haberler verebilirim bigün 🥰
Nehir-Poyraz Candan_35 aynen öyle bu ayda bi ümit başladık bakalım hayırlısı inşallah canım güzel haber alırsam aklımdasın 🥰
Mihribancglr Atlans 2 gunde bir kan ver pozitif görünüyor bebiş daha yeni iki kati yukselme görürsun inşallah 3 bin cikinca kanda keseyi görürsünüz inşallah
Nehir-Poyraz Atlans canım birinde bir on gün sonra birinde bir hafta sonra diğerinde 3-4 gün sonra regl oldum