1anne2bebek__ valla bizim doktor da cokk uğraştı baktı iki defa bakarken kız dedi ama yine de olabilir yanıltabilir bizi belki dedi henüz erken olduğu için kesin bir şey demedi biz de kendimizi çok alistirmiyoruz bakalım bir ay sonra kontrol var o zaman ne diyecek doktor tabi herşeyin hayırlısı,sağlıklı olsun önemli olan o 😊