merve2854 ben bu 30 haftada yani bayramda 5 6 saatlik yola gittim İstanbul dan Afyon a sonra tekrar geldim şuan 31+5 yarın nasipse İstanbul dan Düzce ye gidicez şükür Bi sıkıntı olmadı ama doktor a sorun derim herkes de farklı çünkü önde oturunca sıkıntı yok ama yarım saat arkada oturdum çok rahatsız oldum 2 gün önce