ogretmen_anneee benimki u şeklinde, benim belimde düzleşme olduğu için ağrılarıma çok iyi geldi. Ama ev zaten çok sıcak her yerim yastık diye ben bunalıyorum 😂 bunu bilmiyorum kullanışlı mıdır da u şeklinde olan bacak arası falan her yere uzandığı için ekstra yastığa ihtiyaç duymuyosunuz