elifbzdmr28 buna da cevap vereyim ablamdan bahsetmiştim az önce , bu yeğenimi doğurmadan önce düşükleri aldı dış gebelik geçirdi tüpü patladı tüpü alındı tek tüp kaldı , tek tüple hamile kalıp kucağına aldı , o yüzden nasip meselesi birazda , hakkınızda hayırlısı olsun inşallah herşey yolunda ilerler 🙏🏻