Bulutalazinannesi geçmiş olsun 18.haftamdayım... gribi 4 gün önce atlattım.... şöyle deyim sana bol bol dinlen uyu... mümkünse ki sıcaklarda kolay oluyor terleyip duşa gir ardından 2 gün üst üste yap bunu ve limon al 2 kilo kadar hergün 3 4 tanesini sıkıp limonata gibi yapıp iç.... ben bununla ayağa kalktım saf c vitamini... sıvı alımı olarak bol su ve çorba... 3 güne ayağa kalkalrsın Allahın izni ile