Mery94 canım benim çok ağrım olmadı. Ağrı olması durumunda doktorun ile iletişime geçmen daha doğru olur. Batma ve kasık ağrısı olduğunda progestan başlatıyorlar genelde. Ama sen yine de mutlaka bir konuş danış bence. Riskli bir durum varsa da seni bilgilendirecektir.