Livanur22 çok düşükmüş normalde 8de bile kan taktığımız oluyor tabi hamilelik durumunda bilmiyorum. Demir ilacı içmekten ziyade bence serum olarak verirler hemen yükselmesi adına. Bu gerçekten çok yorar sizi,en yfak şeyde nefes nefese kalırsınız ve uzun dönemde kalbinizi zorlar. Devlet hastanesinde çok dikkat etmezlerse özele gitmenizi tavsiye hayati bi konu.