ogretmenanneeeee Merhaba herkese. Daha yolun çok başındayım ama sizlere bir sorum olacak. Bebişlerinize bakıcı arıyor musunuz? Arıyorsanız nasıl yardımcı olabilecek olan var mı? Çalışıyorum işe tekrar döndüğümde 6 aylık olacak şimdiden düşünmeye başladım
akgunbirsen ogretmenanneeeee anneme bırakacağım miniği ☺️ Bakıcı değil ama 3 yaşına gelince kreşe veririm belki.
akgunbirsen ogretmenanneeeee mümkün olduğunca referans olunabilecek kişiler bulun yani tanıdık çevreden. Herkese güven olmaz. Umarım iyi birini bulursunuz. İnternette var bakıcı arıyorum diye yabancı dil bileni falan ama iyi araştırın kişileri.