zhragns Kizlar 36+2yim gece boyunca sabah uyanip biseyler yiyorum ve bugun surekli yiyip yatmama ragmen halimde yok aclik hissediyprum ve gecmiyor boyle yasayan varmi aranizda
Kvsraykt zhragns Bende açlık değil de tatlı isteği var sürekli gebelik şekeri de var yemiyorum ama çok istiyor canım
ErdemirinAnnesi zhragns ay tek bende mi var diyordum yemin ederim ki yemek yemekten bunaldım artık şimdi ne yesem düşünmekten buzdalabının kapağının dibinden ayrılmıyorum uf 😔
[silindi] zhragns sürekli acikmadan ziyade sanki hic doymuyorum yesem dunyayi alcak midem çöplük gibi oldu
Nalanayz Bende 32+0 haftadayim hiç iştahım artmadı sıcaklardan mıdır bilmem Bi tatlıya karşı istek var o kadar
zhragns Bende surekli tatli yemek istiyorum ama bu ayri sey karnim aciktigi icin uyaniyorum yiyorum uyuyorum tekrar uyanip yiyorum o derece
Biranneadayiiii Yeterince su içiyor musunuz? Çünkü yeterli su içilmediği zamanda acıkıyor insan sürekli belki ondandir 🤔