Kbryyy ben başta yaptırmam deyip sonrasında doktorumun bir hastasının gebelik şekeri yüzünden sorun yaşadığını duyduğumdan beri yararlı olduğunu düşünüyorum. Hiçbir belirti vermeden gebelik şekeri çıkanları çok gördük okuduk. Orda verilen şekeri gün içinde illaki alıyoruz bi şekilde. Eğer varsa gebelik şekeri hayat kurtardığını düşünüyorum bu testin açıkçası. Herkesin kendi fikri tabiki , herkese saygım sonsuz bu konuda.