Rabia424 Kızlar havalar o kadar sıcak ki inanın canım hiç bir şey istemiyor . Kahvaltı bile yapamıyorum. Sadece içecek. Soda , ayran , süt . Ve son iki gün kaldı kızımla kavuşmaya . Sizde durumlar nasıl ? Alternatif yiyecek önerileriniz varsa beklerim
bck Rabia424 bende aynı şekildeyim mutfağımda aşırı güneş alıyor çiğ badem ve ceviz her gün yemeye çalışıyorum abartmadan soğuk meyve salatalık yemeye çalışıyorum bi de yumurta her gün onun dışında Allah’a emanet valla sıcaklar çok kötü