bebisim-_00 28+5 iz bugün 29 haftamız bitiyor pazar günü.baya dıştan belirgin şekilde oynamalar başladı.cok yorgun olursam hareket etmiyor.bazen hamile olduğumu unutuyorum göbeğime çok alıştım çünkü.İstanbuldayim ve sıcaklardan nefes alamıyoruz.Sizde durumlar nasıl.soru sormak isteyen varsa yasadiysam cevaplarım
minikprensimmm123 bebisim-_00 29+4 deyim bel ağrıları mide yanmaları başladı dediğin gibi yorgun olduğum günler çok nadir oynuyor
HilalYlmz bebisim-_00 mide yanmalarım çok nadirde olsa kendini hissettirmeye başladı gün içerisinde çok yorulursam eğer kendini bi tarafa topluyor sadece yer değiştirdiğini hissediyorum öyle güçlü tekmeleri bende hissetmiyorum anca ertesi gün coşuyor 😂 normalde çok hareketli bi oğlan sırt ağrılarım olmaya başladı bu hafta ciddi anlamda😔 çalıştığım için sıcaklara katlanamıyorum son 10 günüm kaldı izne çıkmak için sabırla bekliyorum 😂 bu arada doğum pozisyonuna girmiş eğer doğuma kadar değişmezse inş ☺️
candanx bebisim-_00 ben de 28+5 ☺️ sıcaklar çok bunaltıyor zaman hemen geçsin istiyorum suyum da üst sınırda ama bebiş iyi 28+1 de gittik en son. kilosu 1.159 gr dedi dr 🙏🏻
[silindi] bebisim-_00 28+4 çok sıcak bunaliyorum içim yanıyor sanki artık. Ben biran önce doğurmak istyorum artık🌼
bebisim-_00 minikprensimmm123 bende mide sorunu yok şuan bel ağrısı da yok hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah 🤗
bebisim-_00 HilalYlmz bende sirt ağrısı yok bu aralar :) hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah benimki kız
jamila_95 Merhaba kizlar, 29 haftamiz doldu. Dogum pozisyonu almis bebegim basi asagida yani. Sizce erkenmi donmus?🙄bir defa kordon dolanmasi var . Acikcasi ben kendim dogurmak istiyorum fakat dolanmasi olursa sezeryanmi olmali
bebisim-_00 jamila_95 Doktorunuz ne diyor ona göre karar verin risk varsa aman rehlikey atmayın normal doğum diye zorlamayin.Ben üç hafta aradan sonra 2 Ağustos ta gideceğim kontrolume bakalım benimki ne pozisyonu almış :)
jamila_95 bebisim-_00 doktor bunun normal doguma bi engel olmadigini soyluyor yani bebek hareketli oldugu icin dolanmasi acila biliyomus .birde 33 haftasinda gidicem ultrasona bakalim ne degisiklik olucak.benimki de kiz🐰