Kızlar pazartesi günü testte pik gördüm, bu ay çok ilginç hiç yumurtlama sancım olmadı, çatlama da gördüm yine hiç kasık ağrısı fln olmadı hep olurdu aslında . Neyse Dün gece sol tarafta 1-2 dakika süren batma şeklinde ağrı oldu, bu sabahta rahim bölgesinde adet sancısı gibi yine 1-2 dakika kadar ağrı oldu. Bu şekilde olup hamile olduğunu öğrenen var mı?