Kedisever3535 Hanımlar pzartesi dogumum olcak insallah. Korona testi istedi dr. Akşam 6 7 gibi devlet hastanesine gidip olabilir miyim kendi isteğimle.
Aynur-13 Kedisever3535 yapılıyor canım ben şehir hastanesinde 2 gün yatmak zorunda kalmıştım o zaman bile yapmışlardı siz yatışınızın yapışıcağı zaman hastaneye gidin odaya çıkarmadan yapıyolar zaten
Milenka Kedisever3535 acilden giriş yapın söyleyin yaparlar. Yapmazlar ise halsizim vs diyin yaparlar
leyla-kaya42 Kedisever3535 ozelde yapacaksaniz zaten yapiyolar diyebiliyorum test.sezaryen den once size ve refakatci olacak kisiye test yapiliyor ucreti karsiliginda
leyla-kaya42 Gktgsy1922 devlette belirti olmadan asla yapmazlar. Hatta belirtiniz az ise yine yapmazlar Ozelde ucretli zaten isteyince yaparlar diye dusunuyorum
Sysesra leyla-kaya42 Devlette doğum yapacak olana ve yanında kalacak olana sezryan öncesi illa korona testi yapiliyormu peki bilginiz varmı?
Kedisever3535 Milenka en iyisi halsizim demek sanırım en baştan soylixektim aslında doğum için diye ama
Arzu3981 Milenka aynen acilden girin. Boğaz ağrım halsizlik burun tıkanıklığım var deyin. Zaten hamilesiniz riske atamazlar sizi yaparlar.
Kedisever3535 Aynur-13 ben özelde doğum yapicam canim . Doğuma girmeden 48 saat önce korona testi yaptırmak lazımmış o yüzden bidaha özele para vermeyeyim dedm