Minikmucizem4490 benim 13. Haftadan itibaren takip edilmeye başlanmıştı. Bazen gebelik haftası küçük die bazı doktorlar ileri haftalarda takibe başlayabiliyor. Siz rica ederseniz doktorunuzdan 12. Haftada rahim ağzı uzunluğuna bakılmaya başlanması ve her kontrolde takip edilmesi olası bir sıkıntıya erken müdahale edilmesi acısından avantajlı olur. Erken Doğum yapmaktan korkmayın siz dikkatli be bilinçli olduğunuz sürece yani elinizden geleni yaptığınız sürece sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle . Bana erken Doğum riskin var denildiğinde bile ben sıkıntı etmedim bebeklerimle anlaşma yapmıştım 35 bitmeden gelmeyin diye, şuan 36 bitti bile :)