Kvsraykt tabi ki risk olduğu için sezaryen yapıyorlar bebek doğum pozisyonu almayınca. Makat gelişte sadece bacakları toplu bir şekilde gelmeye çalışırsa normal doğumu deneyenler olabiliyor ama hem anne için hem bebek için riskli bir durum ters doğum yapmak. Benim gebeliğim zaten miyomumdan kaynaklı sezaryen olacağı için doktorum ters olmasının ni önemi olmadığını söyledi