Canım bende 5+4 de gittim. Bebek zaten görünmez kese görünmesi önemli olan birde kesenin içinde minik bir kese daha oluşması gerekiyormuş yolk kesesi diye benim onuda gördü . Yolk kesesi onemli 5 haftalik hamilelikte nasil olmasi gerekiyorsa oyle gidoyor dedi.haftaya bebeği de kalbi de duyarız dedi