Urs-19 MHRS uygulamasından alabilirsiniz 😊 uygun randevu çıkmadığı zaman da hatırlatma talebi oluşturun bildirim geliyor hemen alabilirsin 😊
Merveee34 Ufuk evet .e nabızı telefonuna indir randevularım bölümüne gir daha kolay alırsın randevunu
Merve2Asel Merveee34 doktorlar açmıyor ki bildirim gelsin şimdiye kadar öyle alıyordum her doktora talep açtım artık hangi olursa 1.5 ay oldu hala yok erken gidip alan doktorlar var ama benim gittiğim doktor almayabilirim ona göre gel dedi ne gün orda zaten bilmiyorum çok sinir oluyorum özele gidicem bu gidişle
Merveee34 Merve2Asel canı talep açtığın zaman da bildirim gelmiyor . Ben de öyle yapıyorum geçen gün sansa bir gireyim dedim baktım randevular acıktı ama bildirim gelmedi . Sen sürekli bak 4 ten sonra
BsrGlmz Allah Allah ben İstanbulda yaşıyorum ve her istediğimde randevu bulabiliyorum hiç bu kadar çok olduğunu görmemiştim hatta herkes tatilde diye böyle düşündüm 🙄 saat 4ten sonra 15gün sonrasına açılıyor randevu alarm kurup o saatte girin
Merve2Asel BsrGlmz Bursa şehir hastanesi vallahi yok mhrs msj geldiği gibi alıyordum yok şimdi açmıyor 182 yok diyor burdan biri Cuma randevular açılacakmış yazınca bekledim bi ümit yine yok özele gidicem artık yapıcak bsey yok 29. Haftadayım
Merve2Asel Merveee34 bu haftaya kadar hep geliyordu sabahları tüm doktorlar sırayla açıyordu arada bakıyorum yok valla
Merve2Asel BsrGlmz vallshi bilmiyorum ki çok arada kaldım özellerde yüksek fiyat ama mecbur yani gidicem artık