Deletedmom4548454 Kızlar merhaba bugun yumurtlamamın 12.günü ovülasyon testini dün yaptm gayet silikti belli belirsizdi. Az önce tekrar yaptm koyu sekilde cıktı bu sekilde gebelik öğrenen oldu mu sizce var mı yorum yapar mısınız?
Nurisss Deletedmom4548454 Ben öyle öğrenmiştim gebelik testim kalmamıştı öylesine yapayım dedim bu şekilde çıkmıştı 20 haftalığım şu an 👍🏻💙
wills Deletedmom4548454 ben de hcg ve Lh testini ayni anda yaptım. Hcg testi telefonda görünmeyecek kadar silikti ama ovü testim baya baya pozitifti 🥰 insallah siz de mucize haberinizi alırsınız ❤ Yukarıdaki ovü aşağıdaki gebelik testi. Telefonda görünmüyordu ama gözle aşırı silik görünüyordu. Ben de yok diye çöpe atmıştım 🥰
muallimehanimmom5 Deletedmom4548454 elimde fazladan ovülasyon testi vardı adet günüme 4 gün vardı bende yapmıştım koyu cık ıstı ertesi gün gebelik testi yaptım pozitif çıktı bende gösterdi ama sizde o şekilde olur mu bilemiyorum cünkü LH hormonunu ölçüyor ovülasyon testleri sizde ben gibi gebelik testi yapın mutlaka sonra kan testi verirsiniz
Deletedmom4548454 Daha cok erken oldugu için gebelik testini dün yaptm cıkmamıstı bugun böyle görünce şaşırdım acıkcası insallah benimde öyle olur❤️
Deletedmom4548454 wills ayy masallahh gercekten umut oldunuz bana cok sagolun dua edin bana da olur mu kasıklarımda agrı var umarm adet agrısı degil gebeliktir🙏
seyy06 Bende ilk yumurtlamanın 10 ya da 11.günü ovülasyon testi yapmıştım silik çıkmıştı, ama kasıklarımda çok ağrı vardı 2 gün sonra gebelik testi yapmıştım onda çıkmıştı
Deletedmom4548454 seyy06 bende insallah pazar yapacagım yeni bir ay umut getirir insallah 🙏duanızda unutmayın olur mu ❤️
wills Deletedmom4548454 Ederim yavrum benim insallah en hayırlı zaman bu zamandır senin için 🤲🏻 Ben eşime 4 gün söylemedim 🤣 o 4 gün ben bile adet olacağım sandım o kadar fazla adet ağrılarım vardım 5. haftaya kadar devam etti adet oldum olacağım gibiydi. Tüm belirtiler aynı yavrum kasik agrisi da hamilelik belirtisi yerleşme sürecinde sana ilk zorluğu yaşatıyor bebis 🥲🤲🏻🤲🏻 hayirli haberler ver 🤲🏻🤲🏻🥰🥰
Deletedmom4548454 wills yaa ne güzel yazmıssınz gözlerim doldu insallah öyledir sizde yavrunuzla güzel saglıklı bir ömür gecirin insallah mucizenizle musmutlu yıllarınz olsn cok tesekkür ederim ❤️😘
Deletedmom4548454 muallimehanimmom5 insallah bende yapacagm umarm sizin gibi olumlu sonuclar alırım🙏😇
wills Deletedmom4548454 Amin canim benim insallah Rabbım 2 yillik bekleyişimin ardından saglikli bir şekilde kucağıma almayi nasip etsin, mucizesini bekleyenlere de tez vakitte bekletmeden nasip etsin. 🥰🥰🥰
muallimehanimmom5 Deletedmom4548454 insallah canım 😇 rabbim gönlüne göre nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın 😘