Ssppfdps Kızlar 7 haftalık düşük yaptım kesenin düştüğünü net gördüm şimdi sancı yok kanama var ama cok degil bu dönemde dikkat etmem gereken bisey var mi acaba düşük yapan arkadaşlar yardımcı olur musunuz?