40+2 kızım olucak inşallah ama yok gelmiyor 😊 pazartesi 1 parmak bugünde bir parmak hiç ilerleme yok bol bol yürüyüş diyor doktor ama 45 derecede nasıl yürüyeceğim bilmiyorum 🥵 ayın 6 sına kadar gelmezse suni sancı ile doğumu başlatacakmış Allah yardımcımız olsun