41.haftam dolmasına rağmen hala hiçbir sancım ve açıklığım olmadığı için sezaryene karar verdik. Sabah 8de yatışım yapıldı. Damaryolu açıldı sonda takıldı. Sonda kısmı benim için biraz zordu baya bir yanma hissi yaptı ama ben kendimi çok kastığım için öyle oldu biraz aslında çok zor bir işlem değil. 8.45te ameliyathaneye alındım. Aslında spiral istiyordum ama ameliyathanedeki panik hallerimi görünce sana genel yapalım sen çok tepki gösteriyorsun spinalde rahat edemezsin dediler direkt tamam dedim zaten emin değildim kendimden. Ameliyathanede biraz üşüdüm orada da bir damaryolu daha açtılar derken bir anda bayıldım. Seslenerek uyandırdılar. Zor değildi benim için o uyanış anı tabiki sersemlik oluyor ama bilinçliydim. Odaya çıkana kadar dikiş yerlerindeki acılar vurdu ama o da aşırı ötesi değildi. Odaya çıktım hemen ağrı kesici yapın dedim hemşireler sonrası serumlar falan epey rahatlattı. Bebeğim birkaç saat solunum desteği alarak geldi yanımıza. Allah’a şükür gayet sağlıklıydı. Getirdiler önce koynuma verdiler gerçekten bambaşka bir his. Ardından göğsümü açıp emzirmeye başladılar bebeği tutarak. Sütüm hemen geldi ve bebeğim çok güzel emdi. Çok çabuk açıldım hatta o gün heyecandan mı bilmiyorum hiç uyumadım ameliyatlı halimle. 6 saat sonra yürüyüşe kalktım ilki evet zordu çok kısa birkaç adım attım başım döndü gözüm karardı. Bir saat sonra bir daha bir daha derken yavaş yavaş koridora çıktık iki tur üç tur derken baya açıldım. Evet yürüyüş kısmı biraz zor ama pes etmemek çok yormadan sürekli denemek gerekiyor. Gecesinde gazımı da çıkardım o da kolaydı bazıları çok zorlanıyormuş. Gazımı çıkarınca zaten sabah hemen taburcu ettiler. Hiçbir baş ağrısı bel ağrısı yaşamadım. İyi ki bayıltılmışım. İyi ki sezaryen olmuşum. Bir daha olsa yine böyle bir doğumum olsun isterim. Çok korkuyordum gerçekten ama korkularımın çeyreği kadar bile değildi. Bebeğim de ben de çok iyiyiz. Şimdi evde sürekli yürümeye çalışıyorum. Ev işi yemek vs yapmıyorum emzirip yürüyorum sadece. Bol sıvı almaya çalışıyorum. Bebeğime olan aşkım her saniye büyüyor. Emzirmek biraz zor ama mucizevi bir şey. Anne olmak olağanüstü bir duygu. Uykularımın bölünmesi beni çok mutlu ediyor. Allah hepinizi yavrularınıza en kolay en hayırlı şekilde kavuştursun. Olumlu düşünün olumlu olsun her şey ❤️❤️❤️ Sormak istediklerinizi cevaplayabilirim 🌸