Melikecskn2303 Halilmertinannesi Genel şikâyetçi ama bende şehirde olmak zorundayım özellere verecek durumumuz yok gercekten 5 6 bin tl çok yüksek meblağlar özel odaya yatırıyorlarmış ama
Halilmertinannesi Maleseff özellerin imkanı artık çok zor fiyat olarak :( doğumhaneyi merak ediyorum …
minikprensimmm123 Halilmertinannesi Ben orda kürtaj oldum aynı odanın içinde 2 tane çatal vardı ama orda doğum yaptırmıyorlar galiba sabaha kadar yattım hamile kimse yoktu benim kaldığım yerde
Melikecskn2303 Halilmertinannesi kayseride doğum hane yok sanırsam erkiletteki çocuk hastanesi kadın doğum ve çocuk olarak değişmiş diue duymuştum oraya da bakabilirsiniz
Busbusra9 Ben de orda doğum yapıcam Allah izin verirse ama yakın zamanda yengem normal doğum yaptı şehir hastanesinde memnun kalmıştı o 🌸
Halilmertinannesi Tamamen şans sanırım suriyeli yoğunluğu korkutucu geliyor biraz poliklinikte bile yığınla suriyeli oluyor