Benim pozitif çıktı 3.günüm bacak ağrısı baş ağrısı çok oluyor şuan için gıcık gibi bir öksürük var aşırı bir öksürük değil başkada bişey olmuyor sonra daha mı kötü olurum bilmiyorum ama sabahları ayak ağrısından kalkamadığım için biraz kötü geçiyor iki gündür