Selinzer ben 27 haftalik hamileyim canim.. oncelikle allah evladina kavusmayi nasip etsin..ilk gunlerimden beri benimde esim bana cok ilgisiz geliyordu bana kalsa hala oyle.. biraz daha hassas olmasini bekledim.. ayrica benim esim cok cok cok rahat bir insan kirlisini bile sepetin ustune koyar icine atmaz hala oyle tembeldir. Hic zora gelemez .. bekledigimiz o ilgi de hic gelmicek bence , belki dogurduktan sonra biraz daha duyarli olurlar diye umut edelim 😌🤨