Buket08 37 haftalık hamileyim ve bebeğimin hareketleri önceki haftalara göre daha da azaldı sizde durumlar nedir ? Endişe etmeliyim sizce ?😞
Milenka Buket08 bizde 38+3 uz. Bizimde azaldı. Hareket ediyor ama daha az gibi. Korkutuyor beni birşey oldu sanıyorum. Bol bol takip ediyorum
MirasogluMerve Buket08 hep öyle diyorlar azalır azalır bende 37yim ama 38 gösteriyor tam rahmimin üzerinde hareketleri normal mi anlamadım resmen rahmimi itiyor hissediyorum ama kanama agrri vs yok çok tuhaf bişey ama sizdeede oylemi
Buket08 melekVzeynepE bi kaç gündür hastayım grip oldum bu durumdan bebekte etkileniyor mu diye endişe ediyor insan 😞
Buket08 MirasogluMerve yok benim genelde yukarlarda hissediyorum bazen hıçkırıyor o zaman da anlıyorum iyi olduğunu bide ben grip oldum kaç gündür öksürük falan da var korkuyorum bişi olacak bebeğe diye
Buket08 turkankrbyk benim de öyle bu haftalarda normal de çok hareketliydi benim ki o yüzden insan şüphe ediyor 🙂