Sisi 2-3 saat arayla yemen lazım ara öğünlerde yoğurt,1 tane kepekli galeta ve 1 tane meyve yersen tutuyor.galeta yerine fındık ya da ceviz olabilir.Benim de şekerim yüksek olduğu için diyet verdi dr. Kilo da var ama ben çok almadım hamile olduğumdan beri. Valla ben diyettekinden az yiyorum çünkü tıka basa doluyor midem.