Mom653 Kızlar 20+2 haftalık oldum ama iki gundur nerdeyse hic hissetmiyorum böyle olan varmı ilk gebelik tüp bebekle 4 yılın sonunda oldu çok şükür Rabbime biraz kilomda var acaba ondanmk hissetmiyorum ki (100 kilo)
gokcekocyigit07 Mom653 hayırlı olsun, Allah sağlıkla tamamına erdirsin hepimize, endişe etme bu haftalarda düzenli olmuyor, bende 28 im çoğu zaman çok nadir hissediyorum 🐣