Canim_bebegim40 oluyor ben baya baya ilk bebeğime hamile kalmadan önce aylarca her adet dönemimde aşerdim istifra ettim öldüm mide bulantısından göğüslerim şişti vs. Sonra doktor sanırım her ay gitmemden sıkılmış olacakki psikiyatriste yönlendirdi 🤭😂 oda bana çok istediğin için beynin sana oyun oynuyor dedi. Sonra bende dedim tamam o zaman. Aradan iki ay geçti 3.ayı yarıladık artık asla geçmiyor bulantım kusmam dedim heralde üşüttüm psikiyatri ilaç vermişti rahatlatması için adet düzensizliği yapar demişti. Bende adet olmuyorum ilaçtan dolayı sanıyorum. Doktora bir gittik midemi üşüttüm diye doktor dediki yok bu üşütme değil hanfendi 2 aylık hamilesiniz 😂🤷♀️🙈 yani neyden vazgeçersen o sana gelir bacım 👼🏻🤗