Arkadaşlar 18 haftalik oldum 14 den beri 3 güne 1 igne vuruluyorum. Bazı yerlerde bebeğe zekasına zararli diye yazmışlar bu tarz bir bilgiye sahip olan var mı. Kontrole gidince doktoruma da soracağım . Bunun yan etkileri hakkında bilgisi olan yazarsa cok sevinirim.