Cinarsmom21 Merhaba hanımlar, wee Baby Ürünleri hakkında yorumlarınız nedir emzik biberon vs alanlar Memnun mudur özellikle biberon kullanışlı olurmu.
Azizinannesi2 Cinarsmom21 ilk cocugumda sürekli wee kullandık memnun kalmıştım şimdi ikinciye hamileyim onada wee alicam bence bir biberona bir emzige o kadar para vermek fazla bana göre eğer tutmazsa başka marka alabilirsiniz pahalı almaya gerek yok bence 🌼
gokcekocyigit07 Emzik, biberon aldım sağlıkla kullanmak da nasip olsun hepimize, hemen en kalitelisini almadım bilerek ya emzik kullanırsa flan iyisini alırım diye düşündüm. Bir de Manuel göğüs pompası setini aldım bakalım 🥰🐣