Tmk ah canım geçmiş olsun mu diyeyim geçsin mi bir an önce diyeyim ama acın çok büyük Allah’ım yar ve yardımcın olsun çok üzüldüm üzülme herseyde bir hayır var derler ya hayırlısı buymuş sabret allah sana en güzel evlatları versin allah ne senin nede kimsenin. Kucağını boş bırakmasın (Amin🙏🏻)
İçim sızladı dayanılmaz acını emin ol bende bizde hepimiz paylaştık Geçmiş olsun Büyük acının en kısa zamanda geçmesi dileğim ile Tekrar allah yar ve yardımcın olsun daima sabır diliyorum 🙏🏻😘😒😢