Kızım 4 aylık anne yanı beşikte yatıyor. Oda yaptık fakat yatak almadık belli bir süre yanımızda yatacağı için. Odasını ayırmaya karar verdiğimiz zaman yatağını almayı düşünüyoruz insallah. Babynest çok kullandık öneririm, reflü yatağı çok kullandık kesinlikle tavsiye ederim çünkü her bebekte yenidoğan reflüsü oluyor ve bu yatakla çok rahat ettik. Katlanabilir küvet almıştım gerek yokmuş çünkü artık banyoda kucagımda yıkıyorum çok daha rahat ediyor keske almasaydım dedim. Birde gerçekten çok eşya almayın hemen büyüyorlar ben dinlemedim hevesim vardı çok aldım yarısından fazlası giydirilmedi🙈 iki tane 1 numara iki tane 2 numara bez almıştım tam yetti sonra 3 numaraya geçtik zaten. Islak mendil stok yapabilirsiniz gerçekten uygun fiyatlı bulursanız. Otribebe burun aspiratörü öneririm çünkü hergün burun temizliği yapılıyor bebeklerde. Mustela pişik kremi öneririm. Gümüş kapak muhakkak öneriyorum . Emzirme sütyeni gereksiz emzirme atleti alabilirsiniz. Göğüs pedlerini sadece dışarı çıkarken takıyorsunuz ona göre alın☺️ Şuanlık aklıma gelen bu kadar☺️