MinikMucizem23 bir sıkıntı olur mu bir fikrim yok maalesef ama geçen 10-15 tane kayısı yemiştim ama kabızlık vs şikayetim olduğu için değil öylesine yedim inanılmaz şekilde bağırsaklarım düzene girdi havalar zaten sıcak bol suda içinde baya işe yaradı tabi çok fazla tüketincede ishal yapar