biyologul çok sevindim sıkıntı olmamasına 🥰
bende aşıya karsı değilim ama astım alerji gibi sıkıntılarım var aspirin dahi kullanamayan alerjisi olan biriiyim bu nedenle aşı için riskli gruptayım üzerine gebelikte almaya çekindiğim ekstra bir risk oluyor sanırım doğum sınrasına kadar ertelicem🤗