Bilgesevgec Merhaba arkadaşlar bugün 38+1 olduk çatı muaynesi oldum kendımı kasmadım ama çok kötü gectı ya burda okumuştum ıkı parmagı jel sürüyo felan dıye ama resmen kemıklerım kırılcaktı çok bagırdım resmen 😫😫 zaten normalden korkuyodum öle oluncada sezeryan günü aldık haftaya perşembeye.. Ama eve geldıgımden berı kasıklarım bır tuhaf agrıyor çatı muaynesınden sonra agrısı olan var mı bayaga tedırgın oldum belım bıle agrıyor😣😣
Bilgesevgec Deniz2961 gerçekten mı kanama bıkac gün sonrada olur mu ki 4 saat oldu muayne olalı şuanlık bşey yok ama 🙁