Pinkbutterfly Kzlar 3 ay oldu dogum yaptm ben calısmıyorum esım bagkurlu esımın tcsını aldılar ucret yatacak dıye tekrarhastaneye gttık o sırada ugradım doktoruma yarın yatar dedı bu nereye yatıyor nerden bakmam lazm
Enk3333 Pinkbutterfly e devlete git PTT kurum ödemeleri yaz aramaya yatırmışlarsa orda gözüküyor postaneden çekersin
42-AySe-07 Pinkbutterfly canım sosyal hizmetlere de başvuru yaptınız mı orda form doldurmanız gerekiyor
42-AySe-07 Pinkbutterfly Doğum yardımı için Şehir merkezindeyseniz Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı İl Müdürlüklerine İlçedeyseniz Sosyal Hizmetler Müdürlüklerine başvuru yapmanız gerekiyor form dolduruyorsun Süt parası için hastane başvuru yapıyor