Meryeeem10 aksine istediğim her şeyi alabildim. saat 08.30 da 8 aylık halimle ve dikişli bir gebe olarak gittim 3. Sıradaydım herkes sırasını bilerek içeri girdi ve istediklerini aldı. Ama burada bir çok annenin alamadığını okudum çok şükür hakkı hukuku bildiğim için böyle bir şeyi çalışanlara teklif etmenin doğru olmadığını dahi bilen biriyim. Ayırtan insanlara da diyecek hiç bir söz bulamıyorum bide anne olup çocuk yetiştirecekler ne üzücü sonra da insanlar neden böyle neden hak hukuk bilmezler diye de paylaşım yapar aynı insanlar eminim