Alyaa Kızlar şuan 22+6 günlük hamileyim 19haftalıoken bebeğimin her iki böbreğinde genişleme var dendi böyle olup doğuma kadar düzelen var mı veya doğduktan sonra neler yaptınızda düzeldi
FeriDee Alyaa bizde de vardı dr takip edecez dedi genelde erkek bebeklerde oluyomuş ve doğumdan sonra geçiyomuş bnde yeni doğum yaptım ultrasonda bakıldı şükür geçmiş.
SunaHakanKaraman Cabım benim bebeğimin sol böbreğinde vardı gecti. Korkma gecer allahızn iZniyle içini ferah tut 😊
Zeynocemre Benimde bebegimde var 😢😢ve sınıra ulasmış 11.17 ye cıktı cok üzülüorum insaALLAH bizimde gecer🤲🏻🤲🏻
Oykuzey Evet benim bebeğimde de vardı. Önce bir böbrek, bir hafta sonra diğer böbrekte de genişleme görüldü. Biri 6,5 mm, diğeri 5,5 mm ölçüldü. Takip edildi. Her hafta kontrole gidildi. 3-4 hafta sonra kendiliğinden düzeldi. Şu an 34 haftalık hamileyim, hiçbir sağlık sorunu yok Allaha şükür. İçinizi ferah tutun, takipte kalın. Kısa sürede geçmezse dahi çaresiz bir hastalık değil ben hep bu şekilde düşünerek kendimi avutmuştum. Allah çaresiz dertler vermesin, sağlıcakla kavuştursun evlatlarımıza.