1kbrylmz 7 hafta ise muhtemelen normal zaman için ovülasyon döneminde olmalısınız. Hamilelik döneminde ıslaklık hep olacak zaten senin dikkat etmen gereken şey o akıntının rengi ve kokusu. Eğer pembe kahve kırmızı tonlara çalıyorsa doktora mutlaka git. Ama akıntılar çok normal çünkü vajina artık kendini korumaya çalışıyor. Gözyaşı, burun mukusu hangi görevi görüyorsa vajinadaki akıntı da o görevi görüyor.