Kızlar normal de Eylül 20 gibi doğumum olması gerekiyor ama erken doğum riskim var 32 haftadayım çantamı hazırlayacağım artık ama ilk doğumum olacak ne koyacağım bilmiyorum . 1 tane 10 şu hastane çıkışı koyacağım o kesin , 2 tane de 5 li hastane çıkışı koysam zıbınları ile birlikte ayrıyaten zıbın koymam gerekli mi ? Bir de kısa kollu , uzun kol, sıfır kol nasıl zıbın koyayım ? Alt üst takımlarda zaten uzun kollu ya içine sıfır kol giydirsem çocuk üşür mü ? Yardımcı olun lütfen